Bemutatta a Xiaomi a szabadidő-autóját, amellyel tarolhat az SUV-k között
Nemcsak a Teslának, a többi gyártónak is komoly ellenfele lesz.
Nemcsak a Teslának, a többi gyártónak is komoly ellenfele lesz.
Alig négy hónap alatt hétmillió autó talált gazdára a távol-keleti országban.
Töltés, hatótáv, ár – ezek a kulcstényezők a magyar vásárlóknál.
Kérdés, ha így folytatódik, ezeket is megvámolják?
A belső kereslet ösztönzése miatt kénytelenek lépni.
Nem véletlenül lehet belőlük az utcákon is egyre többet látni.
2025 végén két modellel indítja be magyarországi autógyárát a kínai BYD. A kis kategóriájú modelljük gyártása csúszik, először a Golf-kategóriában szállnak szembe az európai gyártókkal.
Jelenleg ez az autó a hibridek közt a hatótávrekorder.
A fővárosban egy a kínai Aito mindhárom modelljét felvonultató konvojba botlottunk.
Szerinte óriási csapás a kínai elektromos autókra kivetett vám.
Mintegy 7000 autót szállíthat egyszerre.
Megkezdődött a Tesla Model Y rivális Leapmotor C10 európai forgalmazása.
A kínaiak így kerülték volna el a különvámot.
Egy gonddal kevesebb, ha elterjedne a technológia.
Másfél évtized alatt költöttek rá ennyit.
Leginkább a Tesla Model Y konkurense lehet.
Brüsszel épp akkor akar lecsapni a kínai exportra, amikor Hszi Csin-ping Európába látogat. Az EU azonban másképp képzeli a kereskedelmi kapcsolatokat, mint az USA, nyílt háborút a tagországok sem szeretnének.
Hasonló formatervű autókat eddig leginkább a Ferraritól vagy az Aston Martintól láttunk.
Így próbálnak versenyképesek maradni a távol-keleti piacon.
Egy-két gyártótól eltekintve a számaik még korántsem olyan félelmetesek.